کالای خواب مناسب، موثر ترین محصول آرامش خواب و ارتقای سبک زندگی

آنچه برای زندگی بهتر و تضمین سلامتی و مد روز نیاز دارید را اینجا خواهید یافت.

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

کالای خواب مناسب، موثر ترین محصول آرامش خواب و ارتقای سبک زندگی

۲ بازديد
خواب خوب شبانه حیاتی است. این بر سلامت عاطفی، ذهنی و جسمی شما تأثیر می گذارد و به شما کمک می کند در زندگی روزمره بهتر کار کنید و سبک زندگی خود را بهینه کنید.

فراتر از مثال‌های حکایتی، تحقیقات این موضوع را تأیید می‌کند. کمبود خواب و کیفیت پایین خواب بر تمرکز، حافظه و تصمیم‌گیری تأثیر می‌گذارد و می‌تواند باعث احساس اضطراب، تحریک‌پذیری و تکانشگری شود.

دکتر بنجامین اسمار، استادیار دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو که متخصص در علوم اعصاب و علوم خواب است، می‌گوید: برای سریع‌تر به خواب رفتن، خواب ماندن و به طور کلی خواب بهتر شبانه، یک روال خواب بسازید. او گفت: "خواب بسیار پیچیده است و نیاز به توافق بسیاری از بخش های مغز و بدن شما دارد." بنابراین، هرچه روال قبل از خواب شما آشناتر باشد، احتمال اینکه همه آن قسمت‌ها در یک راستا قرار گیرند، بیشتر می‌شود.

تعجب آور نیست که بسیاری از محصولات ضروری آنها به طور مستقیم با خواب مرتبط هستند: به عنوان مثال، بالش و راحتی. برنامه‌ها و لوازم جانبی نیز به تیم ما کمک می‌کنند، خواه هوا را با رایحه‌ها و صداهای آرام‌بخش پر کنند یا به راحتی و آرامش کلی کمک کنند.

یک پتوی سنگین مناسب انتخاب کنید

پتوی سنگین
من در بیشتر دوران بزرگسالی خود با بی خوابی و پاراخوابی دست و پنجه نرم کرده ام و تقریباً همه راه حل ها، داروها و تکنیک های آرامش بخشی را امتحان کرده ام. بارزترین پیشرفتی که من داشته ام مربوط به یک پتوی وزن است. من پتو وزن دار لونا را دارم که بهترین انتخاب بودجه ما در راهنمای ما برای بهترین پتوهای وزنی است.

چند روز طول کشید تا به سنگینی عادت کنم، اما اگر در به خواب رفتن مشکل دارم، اکنون راه حل اصلی من است. این به خصوص به کاهش میزان حرکتی که در طول خواب تجربه می‌کنم کمک می‌کند، که به من کمک می‌کند در طول شب با آرامش بیشتری بخوابم. یک پتو وزن دار یکی از بهترین خریدهایی است که تا به حال برای خودم انجام داده ام و به هر کسی که می خواهد خواب بهتری داشته باشد، به شدت توصیه می کنم که روی آن سرمایه گذاری کند.

یک برنامه مراقبه یا مدیتیشن آرام داشته باشید

مدیتیشن قبل از خواب
هر زمان که مشکل خواب دارم، دوست دارم از محتوای خواب اختصاصی Headspace استفاده کنم تا به راحتی به خواب بروم. من به خصوص Sleepcasts Headspace را دوست دارم که شامل صداهای پس زمینه ملایم مانند باران با صدای راوی آرام است. ویژگی مورد علاقه من در Sleepcasts این است که می توانید آنها را تنظیم کنید تا نویز پس زمینه یا روایت بیشتری را بسته به ترجیح خود پخش کنید.

من همچنین از "Wind-downs" برنامه لذت می برم، که به شما کمک می کند تا ذهن شما را برای خواب آماده کند یا به شما کمک کند بعد از بیدار شدن در نیمه شب دوباره بخوابید. در حالی که ویژگی‌ها هنگام استفاده از نسخه رایگان برنامه محدود هستند، این یک روش کم هزینه عالی برای امتحان کردن ویژگی‌های Headspace قبل از تعهد به عضویت پولی است.

یک تشک با کیفیت با زیر تشکی تنظیم شونده اتخاذ کنید

تشک راحت
با آزمایش بیش از 30 تشک، همیشه روی چیز جدیدی می خوابم. ماه گذشته، آزمایش تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 i8 را به پایان رساندم و نمی‌خواستم متوقف شوم.

همانند سایر تشک های Sleep Number، i8 یک تخت بادی قابل تنظیم با 20 سطح سفتی است. چیزی که i8 را متمایز می کند، ویژگی «واکنش پذیر» است که هنگام حرکت در شب به طور خودکار استحکام را تنظیم می کند. این برای من ایده آل است زیرا اغلب بین خواب پهلو و شکم تغییر می کنم. از آنجایی که راحتی تنظیم می شود، مجبور نیستم موقعیتی را انتخاب کنم و به آن بچسبم. همچنین، تشک کیفیت خواب شما را ردیابی می کند و از طریق برنامه SleepIQ، بینش های شخصی را برای بهبود خواب ارائه می دهد.

ماسک خنک و ابریشمی

چشم بند نرم
من به نور حساس هستم و هنوز فرصت نکرده ام چند پرده خاموشی خوب برای اتاقم بخرم. در این میان، این ماسک دور چشم خنک و ابریشمی بهترین راه حل بوده است. این نرم و راحت است و مواد روی پوست مستعد آکنه من ساییده یا تحریک نمی شود. باند الاستیک نیز سر من را فشار نمی دهد، که این یک شاهکار است زیرا سر بزرگی دارم و اغلب ماسک های خواب را خیلی سفت می بینم.

مجموعه ای از اسانس های آرام بخش

من هرگز این تبلیغات را درک نکردم تا زمانی که یک پخش کننده از خودم، همراه با مجموعه روغن‌های ضروری Pure Body Naturals Premium، که مجموعه‌ای شش تکه از روغن‌های نعناع، ​​علف لیمو، اسطوخودوس، درخت چای، اکالیپتوس و روغن‌های پرتقال شیرین است، به من هدیه دادند. همه روغن ها بوی بهشتی را در اتاق شما ایجاد می کنند. ناگفته نماند، روغن اسطوخودوس برای مالیدن روی مچ دست و حتی مخلوط کردن آن با آب روی بالش شما فوق العاده است تا قبل از خواب به آرامش برسید.

ماسک چشم وزن دار

روی پتوهای وزن دار حرکت کنید. ماسک‌های چشمی وزن‌دار رایج هستند. گاهی اوقات به عنوان "در آغوش گرفتن برای سر شما" توصیف می شود، آنها وزنه های ملایمی دارند که فقط با فشار مناسب می توانند شما را آرام کنند. برای کسی که مثل من خواب سبکی دارد، من عاشق این هستم که چگونه نور را کاملاً مسدود می کند.

این نرمی دوگانه را ارائه می دهد، یک طرف آن پنبه ای سرد و طرف دیگر میکروفیبر گرم است. همچنین می توانید برای خنک شدن بیشتر آن را در فریزر خود قرار دهید. فاقد تسمه است اما می توانید یک سر آن را در سر دیگر قرار دهید تا آن را روی سر خود محکم کنید.

یک لحاف وزن دار

لحاف سنگین
داشتن یک پتوی سنگین در بالای روتختی معمولی من اغلب به این معنی است که در طول شب لیز می خورد و می لغزد، که می تواند مخرب باشد. من سه ماه است که از این راحتی وزنی استفاده می کنم و دوست دارم که به عنوان یک تسلی دهنده دو برابر شود تا جابجا نشود و مقدار وسایل روی تختم را کاهش دهد. من متوجه می شوم که هر شب سریعتر به خواب می روم و با آرامش بیشتری از خواب بیدار می شوم. در گوشه آن حلقه هایی برای محکم کردن لحاف در پوشش لحاف وجود دارد، اما می توانید بدون آن از آن استفاده کنید.

یک اسپری بالش مناسب که می توانید هر جایی بیاورید

من این اسپری را به دوستان، هم اتاقی ها و خانواده قرض داده ام تا به آنها کمک کنم بخوابند، و همیشه برای پس گرفتن آن از آنها مشکل داشته ام. ترکیب نیرومند اسطوخودوس، وتیورت و بابونه به طرز باورنکردنی تسکین دهنده است و به تنظیم یک برنامه خواب برای من کمک می کند که به بدن من نشان می دهد که زمان استراحت فرا رسیده است.

تکیه گاه گردن از چند دنده سفت در یک انتهای روسری تشکیل شده است. برای استفاده از Trtl، به سادگی دنده ها را در موقعیتی که راحت تر می دانید قرار دهید، سپس روسری را دور گردن خود بپیچید. نوار چسب در انتهای دیگر دنده ها در حالی که شما چرت می زنید، پوشش را در جای خود نگه می دارد. دنده ها کمی انعطاف پذیری برای از بین بردن هر گونه نقطه فشار یا ناراحتی دارند.

یک بالش هیبریدی

بالش هیبریدی
بالش هیبریدی لیسا تقریباً بالش رویایی من است. پایه بالش ژله‌ای به اندازه‌ای سفت است که به من احساس می‌کند هنوز روی بالش مموری فوم خود می‌خوابم، اما روکش نرم و لحافی جایگزین آن باعث می‌شود که بتوانم سرم را در شب روی بالش قرار دهم. من الان چند ماهه دارم ازش استفاده میکنم و هیچوقت بهتر نخوابیدم.

یک برنامه قصه خوان

من از احساس بیکاری متنفرم و این در زمان خواب مشکل ساز می شود. به‌جای تکیه بر برنامه‌های تلویزیونی، شروع به تنظیم تایمر خواب روی کتاب‌های صوتی در برنامه خواندن مورد علاقه‌ام کرده‌ام و اجازه می‌دهم که من را آرام کند. فکر نمی کنم هیچ وقت بیشتر از پنج دقیقه بیدار دوام نیاوردم.

شما حدود یک سوم از هر روز را در رختخواب می گذرانید. اینکه آیا آن زمان با خوشبختی در خواب سپری شود - یا پرت کردن و چرخاندن - بستگی زیادی به تشک شما دارد.

مایکل دکر، دکترا، RN، دانشیار دانشگاه ایالتی جورجیا و سخنگوی آکادمی پزشکی خواب آمریکا می‌گوید: «تشک می‌تواند بر خواب فرد تأثیر بگذارد».

یکی از راه‌هایی که تشک شما بر خواب شما تأثیر می‌گذارد مربوط به شبکه رگ‌های خونی ظریفی است که مویرگ‌ها نامیده می‌شوند که زیر پوست شما قرار دارند.

دکر می‌گوید: «وقتی برای مدت طولانی روی هر قسمتی از بدن خود دراز می‌کشید، وزن آن باعث کاهش جریان خون از طریق آن رگ‌های خونی می‌شود که پوست را از اکسیژن و مواد مغذی محروم می‌کند. این باعث می شود که سلول های عصبی و حسگرهای درد در پوست شما پیامی را به مغز شما ارسال کنند تا شما غلت بزنید. غلت زدن جریان خون را به آن ناحیه باز می‌گرداند، اما خواب شما را نیز برای مدت کوتاهی قطع می‌کند.

دکر می گوید، در حالت ایده آل، تشکی که نقاط فشار روی بدن شما را کاهش می دهد باید خواب شبانه بهتری به شما بدهد. با این حال تشک ایده آل برای هر فردی متفاوت است.

برای خرید انواع کالای خواب که بتواند آرامش را به تخت خواب شما برگرداند و هر روز خود را بتوانید با انرژی بیشتری آغاز کنید، و از سبک زندگی پر اشتیاق خود لذت ببرید، از این فروشگاه استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.