اهمیت تشک خوب برای سلامتی شما

آنچه برای زندگی بهتر و تضمین سلامتی و مد روز نیاز دارید را اینجا خواهید یافت.

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

اهمیت تشک خوب برای سلامتی شما

۳ بازديد
به خوبی شناخته شده است که خواب کافی با سلامت کلی شما مرتبط است. از بهبود حافظه گرفته تا کمک به کاهش وزن و حتی تقویت سیستم ایمنی بدن، نکات مثبت زیادی برای داشتن هشت ساعت کامل وجود دارد. اما آیا تشک شما می تواند مانع از شانس خواب آرام و سلامتی شما شود؟

تشکی که روی آن می‌خوابید می‌تواند بر توانایی شما برای داشتن یک خواب خوب تأثیر بگذارد، اما اهمیت آن اغلب نادیده گرفته می‌شود. تامین کننده پیشرو مبلمان Birlea برخی از مزایای کلیدی یک تشک با کیفیت را برای سلامتی برجسته کرده است.
خواب سالم یک بانو

تراز خوب ستون فقرات

تشک شما باید هر قسمت از بدن شما را به طور مساوی پشتیبانی کند. بدون این توزیع وزن یکنواخت، کمر شما به اندازه کافی حمایت نمی شود، به این معنی که ستون فقرات شما در وضعیت خنثی قرار نمی گیرد. تنظیم نامناسب ستون فقرات می تواند در طول زمان باعث ایجاد مشکلات زیادی از جمله درد مزمن شود.

اگر سطح مناسبی از حمایت را دریافت نمی کنید، احتمالاً به این دلیل است که تشک شما خیلی نرم است. تشک های فنری می توانند باعث شوند که وزن بیش از حد روی شانه ها و باسن شما قرار بگیرد و در نتیجه باعث تنش عضلانی در ناحیه کمری بدون حمایت شما شود. برای جلوگیری از این امر، تشکی را انتخاب کنید که از انحنای طبیعی ستون فقرات شما پشتیبانی کند.

از درد جلوگیری کنید

اگر همه شما با کمردرد یا درد مفاصل آشنایی دارید، احتمال زیادی وجود دارد که تشک شما مقصر باشد. تنظیم صحیح برای خواب بدون درد ضروری است - تشک شما باید ستون فقرات شما را در طول شب در یک خط مستقیم نگه دارد. همچنین باید نقاط فشار را تسکین دهد و از وضعیت شما حمایت کند، که به جلوگیری از درد کمک می کند.

مقابله با خروپف

خروپف زمانی اتفاق می افتد که راه هوایی شما در طول خواب تا حدی مسدود شود. این اغلب با خوابیدن به پشت همراه است، اما تشک شما نیز می تواند تا حدودی مسئول باشد. اگر زمانی که روی آن دراز کشیده اید بیش از حد آویزان شود، سر و گردن شما به اندازه کافی حمایت نمی شود - این باعث می شود گلوی شما منقبض شود و خروپف شروع شود. اگر می خواهید خوابی بدون خروپف داشته باشید، یک تشک با سفت متوسط انتخاب کنید.

جلوگیری از خواب پریدگی

همه ما احساس قطع شدن خواب شبانه را می دانیم. چرخش و پرتاب منظم به شدت بر کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد، به خصوص اگر در کنار همسر بخوابید. این به این دلیل است که عمل غلتیدن "امواج حرکتی" ایجاد می کند که از طریق تشک شما منتقل می شود. یک تشک سفت و با کیفیت خوب این امواج را جذب می کند، بنابراین حتی اگر شریک زندگی شما برگردد یا از رختخواب بلند شود، احتمال کمتری دارد که مزاحم شوید.

سطوح استرس را کاهش می دهد

افزایش کیفیت خواب می تواند منجر به کاهش سطح استرس شود. وقتی کمبود خواب دارید، بدن شما هورمون های استرس بیشتری تولید می کند، که به نوبه خود فشار خون شما را افزایش می دهد - برای احساس آرامش ایده آل نیست. خواب منظم و عمیق (که با یک تشک خوب تشویق می شود) به پایین نگه داشتن فشار خون و آرامش روحیه شما کمک می کند.

علائم آلرژی را کاهش می دهد

کنه‌های گرد و غبار دوست دارند خانه را در تشک‌ها قرار دهند - اجتناب‌ناپذیر هستند، اما همچنین علت اصلی آلرژی‌های داخلی هستند. تشکی که ساختار متراکم تری دارد به جلوگیری از این کنه ها کمک می کند. به سادگی فضای زیادی برای زندگی آنها وجود ندارد. این به این معنی است که ممکن است علائم مشابه تب یونجه را کاهش دهید - عطسه های کمتر و چرت زدن بیشتر!

یک تشک با کیفیت خوب چیزی فراتر از راحتی است (اگرچه این یک امتیاز غیرقابل انکار است). با تشک مناسب، احتمالاً مزایای زیادی برای سلامت کلی خود خواهید داشت. در نتیجه از بین کالای های منزل، تشک بر سرحالی و جلوگیری از کوفتگی بدن شما موثر است و این یک قدم بزرگ است. پس برای ارتقای لایف استایل خود، از اتاق خواب و یک تخت با تشک خوب شروع کنید.
تشک های عالی ارتوپدی را می توانید از ژرمن کالا یا رویال تهیه کنید، آدرس ژرمن کالا : https://www.germankala.ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8/%D8%AA%D8%B4%DA%A9/
آ
درس رویال:
https://www.royaloriginal.ir/%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D8%A7%DA%A9/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.